چرا رنگ سپر برلیانس خام است؟ سپر رنگ شده نخرید

چرا رنگ سپر برلیانس خام است؟ سپر رنگ شده نخرید

در بسیاری از موارد پیش می‌آید که به هنگام خرید سپر برلیانس یا سایر لوازم یدکی برلیانس فروشنده محصول قطعه را با رنگ خام به شما ارائه می‌دهد. که دلایل مختلفی دارد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

عمدتا قطعات یدکی برلیانس با رنگ‌های طوسی و سیاه ارائه می‌شود و دلیل آن هم این است که هنگام رنگ‌‌آمیزی خودرو ممکن است قطعه با رنگ بدنه دچار اختلاف رنگ شود. چرا که بدنه خودرو با بارش باران و آفتاب دچار تغییر رنگ می شود و این تغییر رنگ در هنگام تعویض قطعه کاملا مشهود است.

رنگ آسبرلیانتر و زیر سازی

به طور کلی زیرسازی رنگ اصلی روی رنگ خام راحت تر و رنگ اصلی روی رنگ آستر بهتر می‌نشیند. همچنین با مرور زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. در صورتی که بخواهید از رنگ کوره‌ای برای رنگ‌آمیزی قطعه استفاده کنید دوام و ماندگاری روی رنگ خام بیشتر خواهد بود.

قطعه رنگ شده ممکن است ایراد داشته باشد

در بسیاری از مارکت‌های لوازم خودرو به ویژه خودروهای چینی پیش می‌آید قطعات به صورت رنگ شده خریداری می‌شود اما این قطعات کاملا سالم هستند و فقط باید رنگ آن‌ها سمباده بخورد و پس از رنگ آستر رنگ مورد نظر روی آن اسپری شود. برای مشال اتومبیل برلیانس در چین با رنگ صورتی هم عرضه می‌شود که برخی از آینه بغل‌های برلیانس با این رنگ عرضه می‌شود.

در بعضی موارد برخی فروشندگان سودجو قطعات را با رنگ‌های اصلی خودرو عرضه می‌کنند که ممکن است قطعه بر اثر ضربه دچار آسیب شده باشد و با صافکاری و نقاشی ایراد آن را برطرف می‌کنند و آن را به جای جنس نو می‌فروشند.

توصیه تیم فنی بازرگانی آقازاده این است که تا حد ممکن از خرید لوازم بدنه رنگ شده خودداری فرمایید. چرا که علاوه بر تفاوت رنگ با رنگ اصلی ممکن است نتوانید ایراد آن را تشخیص دهید و با مرور زمان قطعه مورد نظر دچار رنگ پریدگی شود.

قطعه چینی اصلی دارای رنگ خام است

همانطور که در مقالات قبلی گفته شده قطعات برلیانس دارای دو کیفیت اصلی و افترمارکت است که به طور کلی هر دو قطعه با رنگ خام عرضه می‌شوند. در این میان گاهی دیده می‌شود که قطعات ایرانی با رنگ‌های فابریک خودرو که ساخت ایران هستند عرضه می‌شوند. 

بازرگانی آقازاده وارد کننده سپر اصلی برلیانس

سپر برلیانس نیز مانند سایر لوازم برلیانس که در فروشگاه بازرگانی آقازاده عرضه می‌شود دارای کیفیت اصلی بوده و تیم فروش مجموعه این تضمین را به شما می‌دهد که اجناس با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند. برای مشاوره و خرید قطعات می‌توانید به وب سایت www.brillianceir.com مراجعه فرمایید و از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس