لوازم اصلی برلیانس را اصل بخریم

برای خرید قطعات اصلی باید توجه داشته باشید توجه به نکات کلیدی در شناخت کیفیت لوازم یدکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این که ما تاکید داریم که برای خودروی خود لوازم اصل و با کیفیت بخرید دلیلش آن است که خرابی یک قطعه می‌تواند شما را با چالش‌های زیادی رو به رو کند.

چرا اصل بخریم؟

یکی از دلایلی که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از لوازم یدکی اصلی برای برلیانس است. این کار باعث می‌شود در صورتی که قطعه‌ای آسیب ببیند در روند سایر قطعات اختلالی ایجاد نکند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط تیم فنی بازرگانی آقازاده روی کیفیت ساخت لوازم یدکی برلیانس این مورد وجود دارد که قطعات اصلی راندمان و کیفیت بالاتری نسبت به لوازم افتر مارکت و ایرانی دارند.

تفاوت لوازم یدکی برلیانس اصلی و افتر مارکت چیست؟

در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی مانند چین، تایوان و… قطعات خودروها توسط شرکت‌های افتر مارکت تولید می‌شوند. این قطعات شاید از نظر ظاهری فرقی نداشته باشند اما از نظر کیفی ممکن است تفاوت‌های را با لوازم یدکی اصلی داشته باشند. این تفاوت کیفیت به معنای بی کیفیت بودن نیست. حتی در بعضی موارد کیفیت افتر مارکت بهتر از قطعه اصلی است.

تنها دلیلی که باعث می‌شود قطعه اصلی را به افتر مارکت ترجیح داد کیفیت سیم کشی، لحیم‌کاری و استاندارد بودن شیوه ساخت آن ها است.

تفاوت لوازم بدنه ایرانی و اصلی برلیانس چیست؟

در ۲ سال اخیر دیده شده که لوازم یدکی برلیانس توسط شرکت‌های ایرانی تولید می‌شود. این قطعات شامل قطعات بدنه هستند. همچنین کیفیت متریال پایین‌تری به نسبت لوازم وارداتی دارند. 

از کجا بخریم؟

بسیاری از مردم تصور می کنند با مراجعه به تعمیرگاه های مربوط به برلیانس بهترین سرویس را دریافت می کنند، اما این یک باور غلط است که میان عامه مردم جا افتاده است. قطعه های تعویضی در تعمیرگاه خودرو دارای کیفیت لازم نیستند و یا اینکه توسط شرکت های متفرقه تولید شده اند. بنابراین از عمر کوتاه تری نسبت به لوازم یدکی اصل برخوردارند.

نکته اینجاست که اینترنت بستری را فراهم کرده است که بسیاری از مردم توانایی تشخیص قطعات اصل از تقلبی را دارند و با کمی جستجو در اینترنت به راحتی می توانند با توجه به نوع بسته بندی، کیفیت تولید، لیبل های اصلی و … قطعات اصل را تشخیص دهند. 

هزینه نگهداری برلیانس زیاد است یا کم؟

خودروهای برلیانس در ابتدای ورود خود خدمات پس از فروش خوبی نداشتند و قطعات یدکی آن‌ها به سختی در بازار یافت می‌شد. اما با گذشت زمان و در پی استقبال مشتریان این خدمات را بهبود بخشیده شد. بنابراین در هنگام ورود برلیانس کراس دیگر این مشکل وجود نداشت و خریداران بدون تردید در این موضوع به سراغ خرید برلیانس کراس می‌رفتند. در حال حاضر نیز قطعات این خودرو به راحتی در بازار یافت می‌شود و نیازی به صرف وقت زیادی برای پیدا کردن آن‌ها نخواهید داشت.  

طول عمر لوازم یدکی برلیانس چقدر است؟

عمر لوازم یدکی برلیانس ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت و اصل بودن آن دارد. قطعات برلیانس به دلیل کیفیت مناسب ساخت آن ها نسبت به خودروهای مشابه و هم رده های ایرانی کیفیت بالاتری دارند. بنابراین از قیمت بالاتری نیز برخوردارند و به دلیل طول عمر بالاتر دیرتر نیز خراب می شوند. اما لوازم یدکی تقلبی و غیر اصل استانداردهای لازم را ندارند و ممکن است زودتر از حد معمول خراب شوند و طول عمر کمتری داشته باشند.

بازرگانی آقازاده تامین کننده لوازم یدکی برلیانس

بازرگانی آقازاده با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود و ارائه لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت همواره سعی داشته قطعات سفارشی دارای بهترین کیفیت و بهترین قیمت باشد تا مشتریان با آرامش خاطر بیشتر لوازم مورد نظر خود را خریداری و تهیه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس