فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت

فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت

با توجه به شرایط موجود در بازار خودرو و افزایش قیمت‌ها تیم بازرگانی آقازاده اثبات کرد که مشتری مداری فقط یک شعار نبوده و همه صاحبان خودرو می‌توانند لوازم یدکی برلیانس را با بهترین قیمت خریداری کنند.

این مقاله تا حد بسیار زیادی به درد کسانی می‌خورد که قصد خرید از بازارگانی آقازاده را دارند و نمی‌‌دانند چه مزایایی بعد از خرید از فروشگاه دریافت می‌کنند.

مشاوره فنی برای خرید لوازم یدکی برلیانس

همه افراد از کسانی که از مجموعه بازرگانی آقازاده خرید کرده اند تا کسانی که خودروی آن‌ها به مشکل فنی برخورده است، می‌توانند با مشاورین فروشگاه تماس بگیرند و اگر قطعه آن‌ها قابل تعمیر باشد، کارشناسان ما بدون هیچ گونه سوء استفاده‌ای بهترین راهنمایی را به آن‌ها ارائه خواهند کرد.

درصورتی که قطعه مورد نیاز مشتری اصلی کارخانه نباشد یا قطعه تولید داخل باشد کلیه کارشناسان بازرگانی آقازاده موظف شده اند که این مساله را به مشتری بگویند. همچنین اگر محصولی کیفیت کافی را نداشته باشد، برای فروش به لیست محصولات اضافه نمی‌شود.

قطعات با کیفیت بخرید

همانظوری که گفته شد کلیه لوازم یدکی عرضه شده در بازرگانی آقازاده دارای بالاترین کیفیت است. این مجموعه نه تنها در ایران بلکه در چین نیز دارای دفتر کاری است و کلیه قطعات پیش از واردات به ایران توسط تیم کنترل کیفی این مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین پس از واردات لوازم یدکی برلیانس، این قطعات توسط تیم استاندارد گمرک نیز مورد بررسی و کنترل کیفی قرار خواهد گرفت که محصولات بی کیفیت به کشور وارد نشود.

قیمت تمام شده محصولات

هیچکدام از محصولاتی که در فروشگاه موجود است با سود بالا فروخته نمی‌شود و تلاش مجموعه بر این است که به صورت رقابتی محصولات مورد نیاز خود را به بازار عرضه نماید. در صورتی که قیمت کالایی بالا باشد تیم بررسی مجموعه با انجام تحقیقات بازار قیمت آن را کاهش خواهد داد.

ارائه فاکتور برای تعیین خسارت بیمه

کلیه مشتریانی که بخواهند از بیمه شخص ثالث فرد دیگری استفاده کنند و نیاز به فاکتور مهر و امضا شده دارند، این امکان وجود دارد که برای محصولات خریداری شده خود فاکتور تایید شده فروشگاه را دریافت کنند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل شناخت بیمه از قیمت قطعات با نرخ اتحادیه در فاکتئر درج خواهد شد.

سابقه بالا در فروش قطعات برلیانس

کسانی که با مجموعه بازرگانی آقازاده آشنا هستند می‌دانند که سابقه فعالیت این مجموعه بیش از ده سال است و در ابتدا این مجموعه با هدف تامین قطعات خودروهای داخلی در بازار فعالیت داشته است. اما بیش از پنج سال است که این مجموعه به صورت تخصصی در تامین قطعات برلیانس فعالیت دارد.

کادر مجرب

در مجموعه فروشگاه‌های بازرگانی آقازاده بیش از ۱۰ نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند. این تیم متشکل از کادر فروش، تیم واردات، سرپرست فنی، سرپرست تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و سرپرست خرید خارج از ایران فعالیت دارند. این تیم با هدف رشد و توسعه کار، کارآفرینی و توسعه بازار شروع بع فعالیت کرده است. هدف مجموعه برآن است که از فروشنده تا مدیریت در روند رشد و توسعه فردی قرار گیرند.

تجربه آسان خرید

اگر در بازار لوازم یدکی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که بازرگانی آقازاده قطعات بسیاری از مراکز تعمیر و نگهداری، نمایندگی‌ها و صاحبان خودروهای برلیانس را تامین می‌کند. بنابراین هر شخصی از هر نقطه ایران و خارج از ایران می‌تواند لوازم مورد نیاز خود را بدون هیچگونه نگرانی تهیه نماید.

کلیه محصولات خریداری شده با روش‌هایی نظیر باربری، پست، تیپاکس و… برای مشتریان ارسال خواهد شد. درضمن مشتریان برای اتمینان از سلامت محصول خود می‌توانند بسته سفارشی خود را بیمه کنند.

امکان مرجوعی کالا

درصورتی که کالای مرجوع شده دارای عیب و ایرادی باشد مشتری می‌تواند آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را دریافت کند. همچنین اگر تعمیرکار خودرو متوجه شود کالا دارای نقص فنی است و آن را به مجموعه اعلام کند نیز قادر خواهد بود کالا را عودت دهد.

خرید لوازم یدکی برلیانس از بازرگانی آقازاده

بازرگانی آقازاده با هدف بهبود خدمات خود همواره سعی دارد رضایت مشتریان خود را جلب نموده و کلیه لوازم یدکی برلیانس را به صورت مستقیم به کشور وارد می‌کند. همچنین در صورتی که مشکلی در خودروی شما ایجاد شده و نمی‌دانید چه راهکاری برای حل این مشکل باید انجام دهید می‌توانید با تیم مشاوره و فروش بازرگانی آقازاده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس