هر آنچه باید در مورد لوازم یدکی برلیانس بدانید

هر آنچه باید در مورد لوازم یدکی برلیانس بدانید

همانطور که می دانید اتومبیل برلیانس ساخت کشور چین بوده و شرکت سایپا اقدام به مونتاژ این خودرو کرده است. بر اساس تجربه تهیه و توزیع لوازم یدکی برلیانس به دلیل مشکلات ارزی و محدودیت در واردات اخیرا دچار مشکل شده است. در این مقاله قصد داریم نحوه خرید لوازم یدکی برلیانس را به روشی ساده برای شما شرح دهیم.

بازرگانی آقازاده به صورت مستقیم با شرکت مادر (برلیانس آتو) همکاری می کند. تمامی قطعات از لوازم موتوری گرفته تا قطعات داخل اتاق و تزئینی برلیانس همه و همگی به صورت مستقیم و بدون واسطه از چین وارد ایران می شوند.

مشکل تامین لوازم یدکی برلیانس توسط نمایندگی ها

عمدتا بزرگترین مشکل نمایندگی های تعمیرات این خودرو با مشکل تامین لوازم یدکی اصلی مواجه هستند و برای تعمیر اتومبیل شما ممکن است از لوازم مشابه اصلی یا درجه دو است که ممکن است در آینده هزینه های بیشتری را برای شما به بار آورد.

چرا استفاده از لوازم یدکی درجه دو برلیانس ممکن است مشکل ساز باشد؟

استفاده از قطعات درجه دو و غیر اصلی که فاقد کیفیت هستند در بهترین حالت ممکن است در زمان کمتری دوام بیاورند و در بدترین حالت ممکن است به قطعات دیگر آسیب بزند. توجه داشته باشید که قطعات یدکی را از هرجا که تهیه می کنید حتما لیبل اورجینال روی جعبه آن درج شده است.

مشاوره از مکانیک با تجربه

توجه داشته باشید که مشاوره از یک مکانیک با تجربه در زمینه تعمیرات لوازم یدکی برلیانس می تواند به شما کمک کند بهترین و با کیفیت ترین قطعات را خریداری کنید

قیمت

امروزه اینترنت و جستجو در گوگل تا حد زیادی می تواند کمک حال شما باشد و با استعلام قیمت از وب سایت های تامین کننده قطعات برلیانس می تواند به شما کمک کند تا لوازم یدکی برلیانس را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

بازرگانی آقازاده

خرید قطعات برلیانس با بهترین قیمت موجو نیازمند صرف زمان زیادی است. اما شما می توانید با شماره تماس دفتر فروش شرکت بازرگانی آقازاده تماس بگیرید تا در اولین فرصت قطعه مورد نظر برای شما ارسال شود. همچنین در صورت فقدان موجودی کارشناسان شرکت در اولین فرصت قطعه را برای شما تهیه نموده و در سریع ترین زمان ارسال می کنند.

برای خرید قطعات برلیانس شما می توانید به وب سایت بازرگانی آقازاده به آدرس www.brillianceir.com مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس