معرفی برلیانس C3 کراس

معرفی برلیانس C3 کراس

برلیانس نامی قدیمی و آشنا در صنعت خودروسازی چین است که در سال‌های اخیر توسط گروه پارس خودرو به بازار ایران معرفی شده است و مدل‌های هاچ بک و سواری این خودروساز در ایران در دسترس هستند.
برلیانس C3 خودروی کراس‌اُور این برند است که در رقابت نزدیک با ساندرو استپ وی است.
در این مقاله، شما را با مشخصات فنی، مزایا و معایب برلیانس C3 آشنا می‌کنیم تا با دانش کافی در مورد خرید این خودرو تصمیم بگیرید.

مشخصات فنی

این مدل نسخه به روز شده مدل H320 است که اختصاصا برای بازار ایران طراحی شده است. برلیانس C3 کراس پیشرانه ۱٫۶ لیتری با قدرتی معادل ۱۱۴ اسب بخار دارد و حداکثر گشتاور آن به ۱۵۴ نیوتن متر می‌رسد که در حال حاضر با یک گیربکس ۴ سرعته ساخت هیوندای در دسترس است. سرعت این خودرو به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۷٫۶ لیتر سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند.

طراحی خودرو و نمای داخلی

مدل‌های برلیانس شبیه خودروهای «ب ام و» ساخته می‌شوند و C3 هم تابع همین قانون بوده است. این مدل نمای جلویی شبیه مدل H320 دارد اما ارتفاعش اندکی بیشتر است و به ساندرو نزدیک‌تر است. همین ارتفاع بالاتر به همراه اسپویلر عقب، ریل سقفی و رکاب جانبی پلاستیکی موجب زیبایی بیشتر این مدل شده‌اند.
کابین داخلی برلیانس C3 کراس طراحی دو رنگ دارد که در عین سادگی جذاب است و در رقابت با خودروهای هم ردیف خود زیباتر دیده می‌شود. این خودرو در گروه مدل‌های هاچ بک سایز متوسط قرار دارد که فضای کافی و راحت برای سرنشینان جلو و عقب تامین می‌کند.

امکانات و تجهیزات

برلیانس C3 از امکانات و تجهیزات ایمنی مانند ترمز ABS و EBD، استارت بدون کلید، کروز کنترل، گیربکس اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، سان‌روف، سیستم تهویه برقی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ستون فرمان قابل تنظیم، غربیلک فرمان چرمی، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی و تصویری با قابلیت اجرای GPSبرخوردار است.

نتیجه تست درایو

با توجه به اینکه C3 یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری دارد، طبیعتا نمی‌تواند شتاب فوق‌العاده‌ای داشته باشد. نتیجه تست درایو این مدل نشان می‌دهد که از سیستم تعلیق و فنربندی خوبی برخوردار است که در دست‌اندازهای خیابانی عکس‌العمل خوبی نشان می‌دهد. فرمان پذیری این خودرو در پیچ‌های تند در مقایسه با خودروهای ایرانی قابل کنترل‌تر است.

برای خرید قطعات برلیانس C3 کراس می توانید با دفتر فروش بازرگانی آقازاده تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس