5 دلیل خوب برای خرید برلیانس H330

۵ دلیل خوب برای خرید برلیانس H330

چین در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در صنعت خودروسازی خود کرده است تا در این بخش اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد و به همین دلیل با برندهای مطرح دنیا محصولات مشترکی تولید می‌کند.

برلیانس شرکتی مطرح در صنعت ماشین‌سازی چین است که با بی‌ام‌و آلمان مشارکت می‌کند و ماشین‌هایی مدرن و زیبا تولید می‌کند.

در چند سال اخیر هم شاهد حضور خودروهای چینی در ایران هستیم که محصول همکاری تولیدکنندگان داخلی مانند سایپا و پارس خودرو با برلیانس هستند.

یکی از محصولات برلیانس، H330 است که در دو مدل دستی و اتوماتیک به بازار ایران عرضه می‌شود. مدل اتوماتیک این ماشین گزینه‌هایی مانند آینه جانبی برقی، سان روف، مه شکن و تهویه اتوماتیک دارد که در مدل دستی دیده نمی‌شوند.

در این مقاله، ۵ دلیل قانع کننده برای خرید برلیانس H330 ارائه می‌دهیم تا مطمئن شوید که ماشین خوبی انتخاب می‌کنید.

ترمز قابل اعتماد

برلیانس H330 مجهز به ترمزهای ABS و EBD است که در مسیر خیس و لغزنده هم دقیق عمل می‌کنند و برای راننده اطمینان خاطر ایجاد می‌کنند.

اگر ترمز امن از فاکتورهای مهم شماست، H330 می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

فرمان پذیری راحت و مطمئن

یکی از بهترین ویژگی‌های برلیانس H330 فرمان پذیری نرم و مطمئن است که در عبور از پیچ‌های تند رفتار دقیقی نشان می‌دهد. این فرمان برقی در سرعت کم بسیار نرم عمل می‌کند و در سرعت بالا اصطکاک لازم با سطح جاده را دارد. در زمان پارک و خروج هم قابلیت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

طراحی جذاب و زیبا

دیزاین این ماشین از روی مدل‌های نسل اول برند بی‌ام‌و الهام گرفته است که با نگاهی ریزبین می‌توانید ردپای این شریک معروف آلمانی را به خوبی ببینید. جلو پنجره جذاب و چراغ پیشانی‌های زیبا از نقاط قوت نمای ماشین هستند. در نظرسنجی‌های انجام شده، منتقدان طراحی H330 را حرفه‌ای و زیبا ارزیابی کرده‌اند.

کابین مدرن و دل‌نشین

کابین H330 با رنگ‌بندی گرم، احساس آرامش را منعکس می‌کند که برای راننده لازم و برای سرنشینان تجربه خوشایندی است. قطعات کابین در رده اقتصادی هستند و با وجودی که لوکس به نظر نمی‌آیند اما امکانات پایه و چیدمان منظمی ارائه می‌دهند.

بازار داغ دست‌دوم

برلیانس H330 توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند که در صورت نیاز به فروش خودرو می‌تواند امتیاز بزرگی محسوب شود و خیلی زود به وجه نقد تبدیل شود.

اگر با قصد سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ماشین می‌کنید، برلیانس H330 برگشت از سرمایه خوبی فراهم می‌کند.

خرید قطعات برلیانس H330

خرید قطعات برلیانس با بهترین قیمت موجو نیازمند صرف زمان زیادی است. اما شما می توانید با شماره تماس دفتر فروش شرکت بازرگانی آقازاده تماس بگیرید تا در اولین فرصت قطعه مورد نظر (قطعات برلیانس H330) برای شما ارسال شود. همچنین در صورت فقدان موجودی کارشناسان شرکت در اولین فرصت قطعه را برای شما تهیه نموده و در سریع ترین زمان ارسال می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس