نکات کلیدی در خرید قطعات برلیانس

نکات کلیدی در خرید قطعات برلیانس

همه اتومبیل ها دارای یک عمر مفید هستند که بعد از گذشت آن ممکن است دچار مشکلات فنی شوند یا ممکن است با گذشت زمان و قدیمی شدن آن ها دیگر لوازم آن ها در بازار یافت نشود. خودروی برلیانس برخلاف مواردی که ذکر شد هیچ کدام از دو مورد شامل آن نشده بلکه عدم موجودی لوازم یدکی برلیانس در مراکز فروش آن کمی دارندگان این اتومبیل را دچار مشکل کرده است. که در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

مشکلی که ممکن است برای دارندگان اتومبیل برلیانس رخ دهد خرید قطعات مصرفی برلیانس است که مدل ها و انواع گوناگونی از آن در بازار یافت می شود. 

هرکسی که به تعمیرگاه مراجعه می کند آرزو می کند که اتومبیل او نیازی به تهیه لوازم یدکی نداشته باشد. چر که ممکن است تعمیرگاه لوازم یدکی را از جای غیر مطمئن خریداری کند یا قطعات برلیانس خریداری شده ایرانی یا برای شرکت های چینی متفرقه باشد. با توجه به این که خرید لوازم یدکی برلیانس کمی دشوار است باید توجه داشته باشید که نسخه اصلی آن را تهیه نمایید.

برای خرید و فروش لوازم اصلی برلیانس مناسب ترین گزینه جستجو در گوگل و یا سایت ها آگهی مثل دیوار مناسب ترین گزینه خواهد بود. بنابراین شما می توانید وارد کننده قطعات برلیانس را در اینترنت پیدا کرده تا با پرس و جو قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین این کار به شما کمک خواهد کرد تا اتومبیل خود را در کمترین زمان تعمیر نمایید.

پیش ار خرید قطعات برلیانس باید توجه داشته باشید که کدام مدل با مشکل لوازم یدکی رو به رو است. برای مثال لوازم یدکی برلیانس V5 یکی از کم تقاضا ترین لوازم یدکی برلیانس در میان سایر مدل هاست. اما با وجود این عامل بازرگانی آقازاده این محصول را نیز به صور کلی و جزئی می فروشد.

از دیگر عواملی که در خرید لوازم برلیانس مشهود است نداشتن کیفیت کافی محصولات و قطعات برلیانس است که کیفیت آن ها عمدتا درجه دو و سه است. بنابراین خرید قطعات اورجینال و اصلی کار پیچیده ای است که بعضی از فروشندگان قطعات خودرو آن بدون توجه به رعایت حقوق مشتریان آن را نادیده می گیرند.

البته موضوع دیگری که ممکن است شما را در خرید قطعات برلیانس دچار مشکل کند مشکلات واردات از تابستان ۹۷ است که پس از بازگشت تحریم ها بسیاری از دارندگان خودروی خارجی را با مشکل تهیه قطعات رو به رو نمود که هم قیمت و توزیع لوازم با مشکل جدی رو به رو کرده است.

گاهی مشترین بازرگانی آقازاده این نکته را عنوان می کنند که قطعات مورد نیاز خود را چندین برابر قیمت در بازار تهیه کرده اند و این قیمت بالا برای آن ها به یک چالش بزرگ بدل گردیده است. 

اینکه هر اتومبیل دارای نواقصی است از هیچکس پوشیده نیست اما توجه به این عامل که قطعه خریداری شده حتما اصل باشد بسیار نکته مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. برلیانس مانند تمام خودرو های وارداتی دارای ایراداتی است که با اندکی رسیدگی به اتومبیل می توان از به وجود آمدن آن ها جلوگیری نمود.

بازرگانی آقازاده: خرید قطعات برلیانس

بازرگانی آقازاده با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود و ارائه لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت همواره سعی داشته قطعات سفارشی دارای بهترین کیفیت و بهترین قیمت باشد تا مشتریان با آرامش خاطر بیشتر لوازم مورد نظر خود را خریداری و تهیه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس