لوازم یدکی برلیانس H330

بازرگانی آقازاده وارد کننده تخصصی لوازم یدکی برلیانس به صورت مستقیم و بدون واسط در ایران است. تیم بازرگانی آقازاده به عنوان یکی از قدیمی ترین وارد کنندگان قطعات برلیانس در ایران مفتخر است بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برلیانس H330

خودروسازی برلیانس با نام کامل برلیانس اتو، در سال ۱۹۹۱ بنیان نهاده شد. این شرکت با سرمایه‌گذاری و مدیریت یانگ رونگ، کارآفرین و سرمایه‌دار مشهور چینی، شکل گرفت؛ اما با حضور گروه بی‌ام‌و آلمان، از سال ۲۰۰۲ به جمع بزرگ‌ترین خودروسازان چین پیوست. برلیانس دارای زیرمجموعه‌های گوناگونی است که شامل شرکت بی‌ام‌و برلیانس، به‌عنوان سازنده‌ی خودروهای بی‌ام‌و در چین نیز می‌شود. برلیانس اتو، دارای ۴۹.۵ درصد از سهام بی‌ام‌و برلیانس است و در برندهای خودروساز هوآسونگ و جین‌بی هم مالک اصلی محسوب می‌شود. از نظر تولید خودرو تحت برند برلیانس، این شرکت با تیراژ نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه در رتبه‌ی بیست و پنجم چین قرار دارد؛ اما با توجه به تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه از انواع محصولات بی‌ام‌و، می‌توان برلیانس را جزو ۱۰ خودروساز بزرگ چین دانست.

معرفی برلیانس H330

اتومبیل برلیانس H330 در حقیقت نمونه ارتقاء داده شده مدل برلیانس FSV است. برلیانس H330 را همچنین می توان مدل صندوقدار مدل برلیانس H320 نیز دانست. این خودرو در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در همان سال فروش آن به بیش از ۲۵ هزار دستگاه رسید و شرکت برلیانس توانست این عدد را در سال ۲۰۱۴ به بیش از ۵۳ هزار دستگاه برساند. برلیانس با پیشرانه ۱.۵ لیتری عرضه می شود و گیربکس دستی و یا خودکار روی این مدل قابل نصب است. در ایران برلیانس H330 روی خط تولید پارس خودرو قرار دارد. قطعغات این اتومبیل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین شما می توانید برای خرید قطعات برلیانس H330 می توانید با واحد فروش بازرگانی آقازاده تماس بگیرید تا در کمترین زمان قطعه مورد نظر شما ارسال گردد.

واردات قطعات برلیانس H330

Importing Brilliance parts

بازرگانی آقازاده تمامی لوازم یدکی برلیانس H330​ را از کشور چین و از شرکت مادر به صورت مستقییم وارد نموده و هیچ یک از قطعات، محصول مشابه نبوده و در بسته بندی اصلی ارائه می شوند

فروش قطعات برلیانس H330

Sales of Brilliance parts

قطعات v5 وارد شده توسط بازرگانی آقازاده قابل ارائه به کلیه مشتریان با بهترین قیمت بوده و سعی ما این است که با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نماییم.

فروش عمده قطعات H330

Wholesale Brilliance parts

همچنین تمامی نمایندگی های فروش قطعات برلیانس H330 می توانند جهت تامین محصولات خود با کارشناسان فروش ما تماس گرقته تا با توجه به تیراژ محصولات درخواستی نیاز آن ها را تامین کنیم.

قطعات برلیانس

تماس با واحد فروش و پشتیبانی​

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید محصولات فروشگاه آقازاده از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

لوازم یدکی برلیانس در فروشگاه آقازاده

در فروشگاه بازرگانی آقازاده کلیه لوازم یدکی برلیانس در متنوع ترین برند های معتبر نیز عرضه می شود. لازم به ذکر است تیم بررسی فنی بازرگانی آقازاده پیش از فروش محصولات تولیدی برندهای معتبر، کیفیت آن هارا مورد بررسی قرار می دهد.

رادیاتور بخاری برلیانس
صربه گیر کمک جلو برلیانس
حرطومی هواکش برلیاسن
رینگ آلومینیومی
پوسته داشبورد برلیانس
سیک طبق
شاطون برلیانس
فیلتر روغن
توپی سر کمک عقب
آینه بغل برقی برلیانس
سر پولوس برلیانس
پوسته بحاری برلیانس

تماس