ضبط و مانیتور اصلی برلیانس

بازرگانی آقازاده وارد کننده تخصصی لوازم یدکی برلیانس به صورت مستقیم و بدون واسط در ایران است. تیم بازرگانی آقازاده به عنوان یکی از قدیمی ترین وارد کنندگان قطعات برلیانس در ایران مفتخر است بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ضبط و پخش اصلی برلیانس

  •  سیستم عامل : اندروید ۴.۴.۴
  • صفحه نمایش: دارای صفحه نمایش لمسی سایز ۸ اینچ با رزولوشن  ۶۰۰*۱۰۲۴
  • پردازنده: ۱.۶GHz Cortex A9 چهار هسته ای و رم ۱ گیگ DDR3 سامسونگ – حافظه داخلی ۱۶GB
  • خروجی ها: دارای چهار عدد خروجی پورت USB – پورت AV – پورت AUX و قابلیت پشتیبانی از دوربین خودرو
  • دارای بلوتوث و WiFi و GPS داخلی
  • دارای سوکت های فابریک – پشتیبانی دستگاه از دکمه های فرمان

این محصول تا اطلاع ثانوی نا موجود می باشد.

ضبط و مانیتور اصلی برلیانس

ضبط و پخش اصلی برلیانس دارای سیستم عامل اندروید است که از کیفیت صدا و تصویر بسیار خوبی برخوردار است. صفحه نمایش ضبط برلیانس ۸ اینج است که می توان تمام کانال های تلویزیون، موزیک ویدیو و فیلم های سینمایی را در آن مشاهده نمود. پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی به شما کمک می کند به راحتی با دستگاه کار کنید. پورت های USB، AUX و AV به شما کمک می کند تا دستگاه دیگری را به ضبط خود متصل نمایید. شما برای خرید قطعات برلیانس نی توانید با بازرگانی آقازاده تماس بگیرید.

واردات قطعات برلیانس

Importing Brilliance parts

بازرگانی آقازاده تمامی لوازم یدکی برلیانس​ را از کشور چین و از شرکت مادر به صورت مستقییم وارد نموده و هیچ یک از قطعات، محصول مشابه نبوده و در بسته بندی اصلی ارائه می شوند

فروش قطعات برلیانس

Sales of Brilliance parts

قطعات v5 وارد شده توسط بازرگانی آقازاده قابل ارائه به کلیه مشتریان با بهترین قیمت بوده و سعی ما این است که با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نماییم.

فروش عمده قطعات

Wholesale Brilliance parts

همچنین تمامی نمایندگی های فروش قطعات برلیانس می توانند جهت تامین محصولات خود با کارشناسان فروش ما تماس گرقته تا با توجه به تیراژ محصولات درخواستی نیاز آن ها را تامین کنیم.

لوازم یدکی برلیانس در فروشگاه آقازاده

در فروشگاه بازرگانی آقازاده کلیه لوازم یدکی برلیانس در متنوع ترین برند های معتبر نیز عرضه می شود. لازم به ذکر است تیم بررسی فنی بازرگانی آقازاده پیش از فروش محصولات تولیدی برندهای معتبر، کیفیت آن هارا مورد بررسی قرار می دهد.

تماس