راهنمای خرید لوازم یدکی برلیانس

کلیه اطلاعاتی که لازم است شما در مورد لوازم یدکی و قطعات انواع برلیانس بدانید در این صفحه برای شما فراهم شده تا با خیال راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس عنوان اصلی این راهنمای خرید بوده که یکی از دغدغه های دارندگان این برند از اتومبیل است که توسط بازرگانی آقازاده به عنوان وارد کننده لوازم یدکی برلیانس و نمایندگی فروش قطعات فنی و اسپرت این خودرو به شما کاربران گرامی ارائه شده است. کمپانی خودروسازی برلیانس اولین فاز کاری خود را در زمینه مونتاژ و فروش اتومبیل های آلمانی برند BMW در بازار چین، تحت نام Brilliance آغاز نمود. سپس اقدام به ساخت خودروهای با کیفیت برند خود نمود که دارای لوازم یدکی با کیفیتی در بازار جهانی بوده اند. در حال حاضر مدل های H230 ،H320 ، H330 ، C3 ،V5 و H220 را می توان خودرو های پرفروش این برند دانست که در چین و ایران خواهان زیادی دارند. در این راهنما به برسی لوازم یدکی تمامی این مدل ها خواهیم پرداخت.

brilliance-330

H330

فروش لوازم یدکی برلیانس H330

brilliance-320

H320

فروش لوازم یدکی برلیانس H320

C3

فروش لوازم یدکی برلیانس C3​

H230

فروش لوازم یدکی برلیانس H230

H220

فروش لوازم یدکی برلیانس H220

V5

فروش لوازم یدکی برلیانس V5

معرفی کامل موجودی لوازم مدل های برلیانس

در لیست زیر کلیه مدل های برلیانس به تفکیک مدل و میزان موجودی لوازم یدکی آن ها معرفی شده است.

لوازم یدکی برلیانس H330 بسیار پرفروش است. چرا که این مدل یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار است. جنس لوازم برلیانس H330 که در داخل کابین استفاده می شود از جنس پلاستیک خشک است که لبه ها و برش های تیزی دارند. H330 دارای آپشن های جالبی استکه می توان به سانروف برقی دو حالته، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سنسور دنده عقب، تنظیم برقی و آینه‌ های جانبی اشاره نمود. یکی از مواردی که مورد این مدل می توان به آن اشاره نمود تست ۳۰ هزار کیلومتری آن توسط شرکت برلیانس است که تمام ایرادات موجود در مدل H330 را رفع نموده. همچنین لوازم یدکی ارائه شده برای این مدل دارای ضمانت تعویض (در صورت وجود ایراد) و اصلی بودن آن است. برای تهیه لوازم یدکی برلیانس شما می توانید با دفتر فروش بازرگانی آقازاده تماس بگیرید.



لوازم برلیانس و قطعات یدکی H320 در حال حاضر در سراسر ایران به آسانی در دسترس مشتریان قرار می گردد. که می توان به رولبرینگ زیر توپی، زیر یک فرمان چپ و راست، توپی سرکمک برلیانس، جلو پنجره، لنت ترمز، چراغ جلو چپ و راست برلیانس، آرم و توری زیر سپر برلیانس در بازرگانی آقازاده اشاره نمود. این خودرو در کلاس هاچ یک قرار می گیرد اما نمونه کراس اور آن که با مدل C3 شناخته می شود دارای آپشن های بیشتری از جمله مانیتور و سقف پانوراما اشاره کرد. اما دلیل مورد توجه قرار گرفتن H320 استفاده آسان از آن در سفر های شهری است. تمام لوازم یدکی برلیانس H320 و C3 از لحاظ قیمت حدودا یکسان بوده اما از نظر کلاس و ساختار آن دارای اندک تفاوت هایی هستند. اما از نظر موتوری برلیانس کراس اور کمی بهتر است.

برلیانس H230 و H220 از نظر آپشن و امکانات تقریبا مشابه یکدیگر هستند اما مدل H230 مدل صندوق دار بوده و به لحاظ کاربردی خودروی مناسب تری برای خوانواده خواهد بود. اما در مواردی مانند محور متحرک، قدرت موتور و حداکثر کیلومتر در ساعت این خودروها با یکدیگر متفاوت اند که این موضوع باعث تفاوت های اندکی میان لوازم یدکی برلیانس  H230 و H220 شده است. برلیانس H230 یک مدل سدان ۴ در است که در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک ارائه می شود. همچنین مدل H230 برای مسافرت بین شهری گزینه مناسب تری است، به این دلیل که H230 در سال ۲۰۱۳ مورد آزمون نسبتا معتبر C-NCAP قرار گرفته است و موفق به اخذ ۵ ستاره ایمنی شده است.

یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی آن است که این قاعده از دارندگان مدل H220 مستثنی نیست. اما با وجود اینکه تهیه لوازم یدکی این مدل سخت است بازرگانی آقازاده اقدام به تهیه و توزیع قطعات برلیانس مدل H220 در تیراژ بالا نموده است. این مدل نوع هاچ بک H230 است اما به نسبت هاچ بک مدل H320 دارای امکانات کمتری است و همچنین لوازم یدکی آن سخت تر در بازار یافت می شود. اما نکته ای که این مدل را به یک خودروی پر طرفدار بدل کرده قیمت رقابتی آن با اتومبیل های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ است. قطعات یدکی H220 که برخی از آنها شامل رینگ موتور، تسمه تایم، سوپاپ، سنسور موقعیت سوپاپ، شاتون، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، یاتاقان و مه شکن است توسط بازرگانی آقازاده نمایندگی لوازم یدکی برلیانس در اختیار به فروش می رسد.

یلوازم V5 جز قطعاتی هستند که به ندرت یمی توان آن ها را در بازار یافت، لازم به ذکر است که این اتومبیل بر عکس سایر خودروهای چینی و به ویژه مدل های دیگر برلیانس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین. شما می توانید لیست قطعات یدکی و لوازم یدکی برلیانس V5 را که همچون گذشته جز قطعات کمیاب در بازار خودرو نم یباشد را از بازرگانی آقازاده تهیه نمایید از ویژگی های برلیانس V5 نی توان به کلاس این خودرو اشاره نمود. چرا که این خودرو در کلاس شاسی بلند های این برند قرار می گیرد. البته فقط از نظر ظاهری شبیه به خودرو شاسی بلند می باشد اما از لحاظ آپشن در حد خودرو سواری است و دارای موتور قدرتمندی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار است. مصرف سوخت این مدل بین ۶/۹ تا ۷/۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که با توجه به نوع مسیر تغییر خواهد کرد و همچنین نداشتن حسگر دنده عقب و دزدگیر و چراغ مه شکن از امکانات برلیانس V5 محسوب می شود.

ویژگی خودروهای برلیانس

برتری های خودروی برلیانس به سایر رقبای چینی و ایرانی

کیفیت

کیفیت ساخت بهتر به نسبت سایر خودروهای داخلی و چینی

قطعات

کیفیت و گستردگی قطعات در بازار لوازم یدکی و قیمت مناسب تر

طراحی

طراحی ظاهری بهتر به نسبت خودروهای ایرانی و تاییدیه شرکت ب ام و

استاندارد

دارای استانداردهای داخلی و خارجی از شرکت های اروپایی و داخلی

واردات لوازم یدکی

به دلیل راحت بودن واردات لوازم این خودرو کیفیت قطعات آن در بازار بالاست

خدمات پس از فروش

شرکت سایپا و پارس خودرو خدمات ویژه ای را برای مدل های برلیانس ارائه می دهند

تماس