تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس

تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس

این روزها که بازار لوازم یدکی خودروهای ساخت چین داغ‌تر شده است. بسیاری از این قطعات از روش‌های مختلفی وارد کشور می‌شوند که می‌تواند هم به صورت افترمارکت و هم به صورت اورجینال باشد.

تشخیص این تفاوت‌ها امری است که می‌تواند در نگهداری اتومبیل به شما کمک کند. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق تفاوت این دو محصول خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی افتر مارکت برلیانس

این محصولات دارای کیفیت‌های مختلفی است که توسط شرکت‌های چینی تولید و به بازار لوازم یدکی وارد شده‌اند. تفاوت این گونه محصولات با قطعات اصلی برلیانس در عمر آن‌ها است که به نسبت لوازم اصلی برلیانس عمر کوتاه‌تری خواهند داشت. اما ممکن است در بعضی موارد عملکرد آن‌ها برابر با محصولات اصلی باشد. اما نباید کیفیتی که اجناس اورجینال دارد را نادیده گرفت.

تفاوت لوازم یدکی افتر مارکت برلیانس

تفاوتی که این لوازم با محصولات اصلی دارند در نوع بسته بندی و هولوگرام‌های روی محصول است و این موضوع در محصولات افترمارکت یا متفرقه کاملاً مشهود خواهد بود. 

در لوازم افتر مارکت روی بدنه قطعات هیچگونه نوشته با هولوگرامی دال بر اصلی بودن محصول وجود ندارد و بسته بندی آن‌ها دارای سریال و شرکت سازنده نیست.

لازم به ذکر است در بعضی موارد که محصول اصلی در بازار وجود ندارند کیفیت محصولات افتر مارکت می‌تواند تا حد بسیار زیادی قانع کننده باشد. چرا که بعضی شرکت‌های متفرقه که لوازم یدکی برلیانس را تولید می‌کنند از متریال مرغوبی در تولید این محصولات  استفاده می‌کنند.

لوازم یدکی افتر مارکت برلیانس

لوازم یدکی اورجینال برلیانس

تفاوت این لوازم با سایر محصولات متفرقه در این است که روی بدنه محصول لوگو شرکت برلیانس هک شده است. از دیگر تفاوت این محصول با سایر محصولات متفرقه برچسب یا هولوگرام شرکت برلیانس است که روی محصولات چاپ شده است. همچنین روی بدنه محصولات مشخصات محصول نیست به صورت برجسته وجود دارد.

خرید لنت ترمز برلیانس

سخن پایانی

به صورت کلی خرید محصولات اورجینال توصیه می‌شود اما در بعضی موارد که محصول اورجینال در بازار یافت نمی‌شود، شما می‌توانید از محصولات افترمارکت نیز با خیال راحت استفاده نمایید. به طور کلی محصولاتی نظیر چراغ مه شکن تیغه برف پاکن، فیلتر هوا، فیلتر روغن و… که به صورت افترمارکت تولید می‌شوند در بعضی موارد دارای کیفیت مناسبی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس